Garancia és szerviz

A garancia időtartama új alkatrészek esetén 12-36 hónap (ha külön nincs feltüntetve a terméken), 12 hónap szervizgarancia, ahol csak a cserélt alkatrész árát kell kifizetni.

A szervizgarancia csak a GERKOB Trade Kft. által összeszerelt komplett gépekre vonatkozik, amennyiben a konfigurációt a felhasználó vagy más cég nem változtatta meg, és a gép zárócímkéje sértetlen marad! Használt termékek esetén a garancia ideje 1000Ft alatt 3 nap, afelett 1 hónap.

A garancia nem vonatkozik helytelen használat, vírus, elemi kár, illetve idegen program által okozott hibákra. Garanciális ügyintézés a GERKOB Trade Kft. üzletben történik. A kiadott garanciajegy vagy számla elvesztése esetén a garanciát érvényesíteni nem tudjuk. A garancia feltétele a garanciacímke sértetlensége, illetve a számla vagy nyugta másolata. Amennyiben a hiba garanciális jellege megállapítható, a hibás alkatrészt raktárkészlettől függően azonnal cseréljük. A vásárlónak nem szükséges a jogszabályban előírt 30 munkanapos határidőig várnia.

A megvásárolt számítógépre csak jogtiszta szoftverek beállítását és installálását vállaljuk. Nem tartozik a garanciális kötelezettségek közé a felhasználó által a gépre telepített programok működőképességének biztosítása. Amennyiben az adott program hibásan vagy egyáltalán nem működik a gépen, a GERKOB Trade Kft. vállalja, hogy a hiba okát feltárja. Ha a hiba (azonos típusú) alkatrész cseréjével megszüntethető, akkor garanciális javításnak tekintjük, ellenkező esetben a mindenkori szervizdíjat, vagy óradíjat (8000 HUF+ÁFA/megkezdett óra) a felhasználó köteles kifizetni.

Általában:
A számítógép, illetve az azon futó szoftver beállításai, (ideértve a DOS, vagy Windows stb. operációs rendszereket, és a különböző hardware-drivereket is) illetve a rossz beállításokból eredő hibák nem garanciális jellegűek! Kivétel ezek alól az OEM operációs rendszer, vagy más OEM program. A megvásárolt OEM software installálását elvégezzük. A GERKOB Trade Kft.  nem felel az általa forgalmazott számítógép meghibásodása miatt keletkezett kárért. A GERKOB Trade Kft. csak a meghibásodott alkatrész értékéig vállalja a felelősséget, felhasználó vagy harmadik személy elmaradt üzleti haszna, vagy más anyagi vagy erkölcsi jellegű káráért a felelősséget kizárja.

Amennyiben olyan alkatrész cseréjét kéri a vevő, amelynek gyártása megszűnt, vagy elavult, akkor az alkatrészt hasonló teljesítményű, esetleg más típusú azonos funkciójú termékre cseréljük. Ha nem találunk megfelelő alkatrészt, akkor lehetőség van a vételár visszafizetésére, itt a legutolsó listaárat, vagy az adott pillanatban kapható azonos teljesítményű termék árát vesszük alapul. Nem komplett gép, hanem alkatrész vásárlása esetén, (pl. processzor, VGA kártya, merevlemez, RAM, egyéb kártyák stb.) csak abban az esetben fogadunk el garanciális reklamációt, ha az alkatrészt bizonyíthatóan szakszerviz szerelte a gépbe. Ellenkező esetben feltételesen tudjuk az alkatrészt javításra átvenni.

 

A szervizre leadott számítógépben lévő adathordozókon tárolt adatokért a cégünk semmilyen felelősséget nem vállal!

Előfordulhat, hogy a javítás során a merevlemezen lévő adatok elvesznek, ezért kérjük, hogy a szervizelés elött a fontos adatokat mentse le!

A szervizre leadott terméket az elkészüléstől számított 3 hónapig díjmentesen tároljuk, utána értékesítjük, megsemmisítjük.

Ezt követően felénk már panasszal nem élhet!         

1